سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولیدی و عمده فروشی مانتو و کاپشن زنانه ژرکا

بزرگ ترین تولیدی مانتو و کاپشن زنانه در شرق ایران با بیش از چند دهه تجربه در زمینه تولید مانتو و عمده فروش مانتو و کاپشن زنانه، ژرکا نامی آشنا در زمینه تولید مانتو و کاپشن زنانه

نحوه نگهداری کاپشن زنانه

نکات کاربردی میتوان در شستن کاپشن زنانه و مردانه به شما کمک کند

هیچ کسی دوست ندارد در روز های سرد سال بدون لباس زمستانی باشد و یا لباس های رنگ رویی رفته ای داشته باشد. برای شستن کاپشن نکاتی باید رعایت کنید تا جلو از بین رفتن کاپشن هایتان شود، کاپشن بهترین پوشش در فصل زمستانی محسوب میشود و نگهداری از آن به خاطر قیمت بالای آن در بازاراهمیت زیادی دارد. انواع کاپشن ها از جمل سویت همراه با پشم شیشه ، چرم و... تولید میشود.

مطالعه برچسب یا اتکت راهنما بر روی کاپشن زنانه  

برچسب و یا همان اتکت که بر روی کاپشن زنانه و مردانه قرار دارد، اطلاعات زیادی ازجمله نحوه شستشوی و نگهداری کاپشن را به ما میدهد. قبل از اقدام برای شستشویی،  لطفا به اتکت و برچسب کاپشتان  توجه کنید.


علایم شسته شو

علایم شسته شو کاپشن زنانه

تمیز کردن کاپشن زنانه

قبل از اقدام حتما لکه های کاپشن تان را پاک نماید، با یک دستمال خیس به راحتی  میتوانید بر روی لکه بکشید تا پاک شود، اگر لکه ی خاصی بود از محلول های پاک کننده که در بازار موجود است استفاده نمایید.

مواد شوینده مناسب کاپشن زنانه

مواد شوینده و برنامه ماشین لباس شویی که برای لباس های دیگر استفاده میکنید ، مناسب کاپشن ها نیست، برای شستن کاپشن ها میتوان از مواد شوینده ضعیف تر استفاده نماید، مانند شامپو و یا پودرهای بدون آنزیم و حتما در دما 30 درجه شسته شود و برای خشک کردن از جریان هوا و نور غیر مستقیم خورشید استفاده نمایید و اگر میخواهید از ماشین خشکشویی برای خشک کردن کاپشن ها استفاده کنید، حتما از زمان پایین ماشین برای این کار استفاده شود.

مواد شوینده کاپشن زنانه

مواد شوینده کاپشن زنانه


نحوه شستن کاپشن بادی و دورو، با دست

برای شستن کاپشن بادی و دورو بهتر است از ماشین لباسشویی استفاده نکنید، با دست بشورید، برای شستن کاپشن بادی و دورو یک تشت آب نماید و از مواد شوینده ملایم در داخل آن بریزید و کاپشن را به مدت 20 دقیقه در آن بگذارید. از پنجه کردن و بهم مالیدن کاپشن خودداری نماید، تا شکل و ظاهر آن خراب نشود و برای خشک کردن میتوانید در معرض هوا مستقیم قرار دهید.

کاپشن زنانه دورو

راهنمای شسته شو کاپشن دورو زنانه


نحوه شستن کاپشن پشم شیشه  دار

بهترین روش برای شستن کاپشن زنانه پشم شیشه دار، استفاده از خشک شوی ایست، زیرا پشم شیشه امکان دارد در هنگام شسته شدن، بافت و استایل آن از دست بدهد و اگر میخواهید خودتان این کار را انجام دهید، حتما از آب سرد وهمراه با مواد شوینده مثل شامپو شسته شود و در زیر آب مستقیم برای آبکش کردن استفاده نکنید.


کاپشن زنانه

نحوه شسته شویی کاپشن زنانه پشم شیشه دار


نکات کاربردی در نحوه شستن کاپشن چرم

هرگز کاپشن چرم مستقیم در ماشین لباسشویی نشورید، یا در معرض نور خورشید برای خشک کردن نگذارید. برای این کار میتوانید با یک حوله مرطوب بر روی آن بکشید، تا کثیفی و یا لکه ها پاک شود. حتما از واکس های مخصوص لباس های چرم استفاده نمایید، تا عمر کاپشن چرم افزایش یابد. اینو به خاطر داشته باشید شستن کاپشن اگر برای تان سخت باشد میتوانید به خشک شویی های معتیر بدهید و خیالتان از این بابت راحت باشد.

امیدوارم این مطلب به درد شما عزیزان خورده باشد.