سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولیدی و عمده فروشی مانتو و کاپشن زنانه ژرکا

بزرگ ترین تولیدی مانتو و کاپشن زنانه در شرق ایران با بیش از چند دهه تجربه در زمینه تولید مانتو و عمده فروش مانتو و کاپشن زنانه، ژرکا نامی آشنا در زمینه تولید مانتو و کاپشن زنانه

تولیدی عمده مانتو و کاپشن زنانه ژرکا

 

راه اندازی کارگاه تولیدی مانتو به صورت عمده وتک

روزانه درخواست های زیادی مینی بر راه اندازی کارگاه تولیدی مانتو به صورت عمده و تک به دستمون میرسد، برآن شدیم، که تجربه چندین ساله خود را در این مقاله برای آن دسته از دوستانی که علاقه مند به راه اندازی تولیدی مانتو به صورت عمده و تک هستند، و تجربه کافی در این زمینه را ندارند بنویسیم.

تولیدی عمده مانتو

ملزومات که برای انجام تاسیس کارگاه نیاز دارین

اگر در اول راه هستید نباید به سود های خیلی بالا فکر کنید، باید قیل از اقدام این سوال ازخودتون بپرسید، واقعا من به تولیدی عمده مانتو و کاپشن زنانه علاقه دارم؟ ، اگر توانستید جواب سوال را بدید، بهتون تبریک میگم که اولین قدمتون رو برداشتید و از لحاظ ذهنی آماده اید، برای راه اندازی یک کارگاه تولیدی مانتو و کاپشن زنانه هستید. در هنگام شروع یک کسب و کار حتما بزینس پلنی داشته باشید.

از کجا مواد اولیه رو برای تولید مانتو تهیه کنیم؟

کارگاه نولیدی عمده مانتو رو کجا تاسیس کنیم؟

نیروی مجرب و کاربلد از کجا استخدام کنیم؟

طراح مدل های بروز و ترند مانتو و کاپشن زنانه مناسب برای جامعه؟

بازار فروش چطور ایجاد کنم؟

با چقدر حاشه سود میتوانیم درآمد زایی کنید؟

مجوزهای لازمه برای تاسیس یک کارگاه تولید مانند؟

از کجا مواد اولیه رو برای تولید پوشاک(مانتو و کاپشن زنانه)تهیه کنیم؟

برای پیدا کردن عمده فروشان مواد اولیه در گوگل سرچ کنید، زیرا امروز عصر ارتباط هاست، با یک سرچ ساده به راحتی میتوانید لیستی از عمده فروشان مواد اولیه برای تولید مانتو پیدا کنید، حتما قبل از خرید با سرپرست تولیدتون مشورت کنید] که بتوانید بهترین قیمت و کیفیت تهیه فرماید.

تولیدی عمده مانتو رو کجا تاسیس کنیم؟

برای راه اندازی یک تولیدی عمده مانتو نیاز به مکان بزرگی دارید، حداقل 250 متر زمین نیاز دارید، بهترین گزینه در حومه شهرهاست، چون قیمت مناسبی دارد و آلودگی صوتی برای مردم به وجود نمی آید.باز هم بستگی به شما دارد که میخواین یک تولیدی مانتو بزرگ تاسیس کنید و یا کوچک با چقدر سرمایه میخواین شروع کنید، حداعقل برای یک تولیدی کوچیک 1 میلیارد سرمایه نیاز دارین.

نیروی کار بلد و مجرب از کجا استخدام کنیم؟

برای راه اندازی یک تولیدی موفق باید از افراد ماهرو کاربلد استفاده کنید، کار سختی نیست میتوانید در کانال کاریابی و... آگهی بدید و پرسنل های خودتون رو از بین افراد مجرب در سمدتی که نیاز دارین استخدام کنید. حتما کسب و کارتان رابه بخش های کوچکتر تبدیل کنید تا بتوانید به راحتی مدیریت کنید و بهترین بازدهی داشته باشید.

طراحی مدل های بروز و ترند مانتو و کاپشن زنانه مناسب برای جامعه؟

مهمترین بخش تولید مانتو طراحی و تنوع آن میباشد، با داشتن حداقل 2 پرسنل طراح میتواند تنوع چشم گیری ایجاد کنید، و هر روز مشتریان خودتون رو افزایش بدهید.

 

تولیدی عمده مانتو

 

بازار فروش چطوری ایجاد کنم؟

بازار فروش به دو دسته تقسیم میشود، بازار داخلی و بازار بین اللملی که برای شروع تمرکز تونرو بزارید، بازار داخلی که به دو صورت حضوری و مجازی میتوانید فعالیت کنید. تجرب نشان داده که حتما در دو بازار حضور داشه باشید. به راحتی عکس مانتو و کاپشن در داخل کانال و یا گروه تون بزارین و مجازی ثبت سفارش کنید. زیرا در کسب و کار مجازی هزینه کمتری نسبت به روش حضوری دارد، مشتریان بیشتری میتوانید جذب کنید، ژرکا توانسته در چند بازار داخلی و بین الملی ورود کنید. باعث افتخارماست توانسته ایم به کشورصادر کنیم.

با چه حاشیه سودی میتوانید درآمدزایی کنید؟

بستگی به مشتریانتون دارد، قدرت خریدشون چقدر است، ولی به صورت میانگین 30% سود نسبت به کار تولید شده بگیرین، تا مخارج بالای تولید را جبران کند و حاشیه سود مناسبی برایتان داشته باشد.

مجوز های لازمه برای تاسیس یک کارگاه تولیدی مانتو؟

مجوز صنف دوزندگان خیاط ، و پروانه کسب لازم دارین